miércoles, 10 de octubre de 2018

(Aruba) CITGO y fórmula mágica cu a faya

Na 2014 Aruba y PDVSA tabata den problema grave. 2019 lo mester trece e desenlace acuerdo iresponsabel. Aruba na aña 2014: Actividad económica en Cayo. Baha incrustación de 4.2 porciento na 2013 pa 0.8 porciento. Turismo en percura pa y produccion nacional bruto crece. Pero y situacion financiera tabata malisimo. Y debe di e pais tabata representa 81.9 porciento de e Produccion Nacional Bruto. Den y el tiempo aki PDVSA con un vendaje en un atril beso CITGO en Merca pa cubri su debenan. Y no a resultados. CITGO a bira y fórmula mágica pa tanto pais Aruba como Venezuela, cu a duna Rosneft de Rusia casos leves y propiedad. Aña 2019 el mester dicidi kico el pasa cu Aruba cu a a bandona crisis grave pasobra CITGO a faya.

Mester reanuda lo que pasa a pasa pa por incluye y situacion actual y planifica la pa futura. Durante el último simulacro, publicacionnan internacional confirma informacionnan clave de DIARIO riba CITCO Aruba.

DIARIO Tamba ta bolbe na documentonan importante de instancianan oficial independiente de Aruba pa asina por presenta Aruba awe bista cla riba desaroyonan cu a conduci na 2018, y aña di crisis.

DIARIO a bolbe na y situacion de Aruba na 2014 ahora Hulanda ya tabata adverti seriamente pa y situacion financiero de Aruba. Una vez final, Hulanda a Bin Cu supervisión financiera más severa despues de confrontacionan politico entre Gobiernonan de Aruba y Hulanda.

Turismo para vacaciones y lugares de origen en el corazón de la riba turismo para Venezuela y menos importacion, manera y cifranan de Banco Central cu ta guia DIARIO den su investigacion, ta mustra.

A  YAMA MILAGER CITGO  A SCONDE EN  CARA REAL 

A septiembre de 2015, mundo financiero internacional se sorprendería cu e anuncio cu pais Aruba a yega na un acuerdo cu PDVSA pa rehabilitacion y refineria cu a cuminsa su historia como Lago.

Na 2015 y refineria tabata pertenecen na Valero, sin embargo, sin resultado.

Reacción mundial riba y acuerdo entre Aruba y CITGO, tabata mustra sorpresa a Aruba ante el futuro de la refinería del hombre de PDVSA sin placa way nan tabata mustra. Tabata "atada con efectivo", una de e nombernan duna na PDVSA, la compañía madre de CITGO.

Sí Venezuela mes a busca benta pa CITGO tabata pa motibo cu y tabata vendajes en propiedad en una merca pa asina por una región invertida del Caribe. Ya Venezuela tabatin debe big cu a haci cu ahora Aruba tabata negociada rehabilitación de CITGO, casos mita tabata guarantia de pago na y compañía estatal Ruso Rostnef.

Pueblo de Aruba no a ser poni na altura y relación real entre CITGO y PDVSA. Tur advertencia de exterior, incluido Reino, a ser contradeci cu y declaracionnan del Gobierno anterior cu ta un período nobo ta cuminsa pa Aruba.

REFINERIA  MESTER A  EVITA  DESASTER 

Loke no to ser bon splica na Aruba para 2015 tabata, cu y proyecto CITGO mester to yuda y pais genera fondos para la situación peligrosa produci pa y debe nacional.

Awor cu CITGO Aruba no a bira realidad, Pueblo de Aruba a cuminsa realisa kico a sosode. Na 2015, y situacion na Aruba en sigui empeora.

Supervisión financiera Hulandes a haci cu y fayo riba presupuesto a baha. Y situacion financiera de Aruba a sigui malo ya bira 82.2 porciento de e Produccion Bruto Nacional.

Den y resumen anual de la economía Aruba del Banco Central, "Estado de la economía", por tuma note cu economía después de 2015 depende de la realización del proyecto y del resultado del turismo.

Den y situacion aki y plan pa rehabilita refineria ta bin dilanti. La economía del país se reactiva en el centro de la ciudad y la rehabilitación se ejecutará en la realidad.

2016 ta anuncia su mes. Den y relato en el estado de la economía durante el primer trimestre de 2016 Banco Central ta trece dilanti y durante el lunes de 2016, turismo ta baha.

Aruba ta se enfrenta a un problema muy grave. Entrada de Gobierno ta baha. A buelta miho ta only posibel es realisa y proyecto de refineria.

En 2016, Aruba y el mundo de la información y el acuerdo entre CITGO y Aruba y el acuerdo entre Aruba y Venezuela, la CITGO del estado Venezolano, como filial de PDVSA.

Ta PDVSA y Gobierno Venezolano mester plantea y prome 100 Miyon Dollar riba mesa way CITGO ta pidi aunke en Aruba ta nenga y la relación directa entre CITGO Aruba y Venezuela.

2017:  CRISIS  TA BIRA  REALIDAD 

Relación de la instancia oficial con las ilustraciones de 2017, crisis de la realidad en la bahía de Aruba y la votación de la Bahía de Gobernación.

En relación con el futuro y el mercado local de 2017, el Banco Central publicó un índice de confianza pública. Por nota mas actividad económica, mas permiso pa construccion. Y relato describe un país en espera de reapertura di e refineria na 2018.

Y el déficit comercial aumenta. Hay un balance negativo de pa y balansa di pago.

"Como resumen, y la economía de un país se recupera y promueve en 2017.

Sinembargo, tenga en cuenta que debe mantenerse y conservar el carácter y la sostenibilidad del consumo y

Inversión y posicionamiento financiero del gobierno, y tendencia descendiente den reservanan.

Internacional de divisas, situación política de Venezuela, "Banco Central ta adverti.

Y situacion politica fragil ta ta hustamente y loke ta parce ta ta y final de un soño na 2018.

Y el presupuesto para 2018 se refiere a un gobierno nuevo y un medio ambiente en una situación financiera desastrosa.

Mester para eliminar y abrir y refineria por cifranan original. Es un milagro en 2014 en un sitio más peligroso.

Aruba mester to busca reemplaso pa turo venezolano cu a baha drásticamente den cantidad manera por un spera.

Aruba ta compara una aña 2019 durante cual y situacion en Venezuela dicidic kico lo pasa na Aruba. Den y situacion actual, CITGO ta busca una solucion y sigur no por obra a milager pa Aruba.

Manera expertonan internacional ta mustra yes no bin a change na Venezuela, CITGO ta na peliger. Algo cu tabata bisto na 2016 ahora está en el mundo a mustra cu e acuerdo de CITGO y Aruba tabata iresponsabel.

Fuente: https://www.diario.aw ->> Ir

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Envíenos sus comentarios y aportes informativos al tema. Recuerde que su comentario, aunque no sea publicado, puede ser tomado en cuenta para nuestros temas de investigación. Los comentarios con términos insultantes, ofensivos, denigrantes y que incumplan nuestras políticas serán rechazados. Sólo puede enviar comentarios de menos de 1 mil (1.000) caracteres.

LEA...

 
LO + LEÍDO...

LO + LEÍDO...